Genomgång av måluppfyllelse – hur går det?

Och så var det det här med mina träningsmål som jag satte i april i år…

Kommer ni ihåg min plan som jag satte upp då? Nu är det ungefär 50 dagar kvar innan vi åker och innan dess var det ju tänkt att de här målen skulle uppfyllas. Så hur går det? Jo men jag tror att det går ganska bra i alla fall. Inga mål uppfyllda hittills men en bit på väg har jag kommit.

1) Att springa vårruset 5km på 23 min (sprang på 23.38, blir nog svårt att klämma in något mer tävlingslopp på fem kilometer)

2) Att springa tjejmilen 10km på 50 min (sprang på 50.57, kanske får jag en andra chans på Hässelbyloppet?!)

3) Att springa 2 mil (längsta löpet hittills har varit 15km, bara att ge sig ut…)

4) Att göra beeptest till level 9 (måste testas snart…)

5) Att lyfta benböj 120kg (sist jag körde gjorde jag 10st på 100kg, inte omöjligt)

6) Att göra 10st chins på rad (bäst hittills 7+ 7 +5, kommer att fixas!!!)

7) Att göra 50st armhävningar på rad (idag gjorde jag 40st sedan tog det stopp, 40+30+20 är rekord hittills, måste gå!)

Så vad tror ni, 50 dagar till målgång (fast det är då starten går:)), klarar jag det?!

2 kommentarer

Lämna en kommentar